❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday, 5 May 2011

kena marah dgn cikgu ramli==''

(HAMPIR NAK MATI AQ NANGIS~BAHAHAHA)
salam readers!!!huh!!
entah...tetiba kne marah dgn cikgu ramli...sedih taw...
cikgu,,saya cuma nk tnyer kalo kite x nk bt orang sumber uh,,,so,,kaedah kajian uh xpyah la tulis soalan temu bual la yer??saya nk tnyer uh...tapi cikgu ckp lain...perrhhh!!!sabor jep la...
air mata da nk kuar da niw...tahan jewp!!hanya TUHAN sjea yg tahu.Masyallah...(aq masih tabahkan diri,,lagipon kne marah uh satu nasihat bt aq,,,aq trima la...tapi ati sakit awww!!!):'(
cikgu saya nk mohon maaf if saya skit an ati ckgu...saya x berniat bt semua uh...maaf cikgu yea??...
akhirnya...folio hampir siap...maybe minggu dpan baru aq anto kut???ok sangat lah uh...yeah!!!(eyra,,,x mau nangis2,,,if kamo nangis uh,,tnda nyer kamo lembik taw!!!yupp!!FAZIRAH NEVER GIVE UP,,)CHAAAAIIIIIIIYYYOOOKKKK!!!!!!!
:)
thx 4 those support me..lov u all...exspeacially my BFF!!!

4 comments:

wah ade orang comment la :')