❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Friday, 12 August 2011

awak....

satu hari malam yang indah,,
semasa cik eyra sedang SMS "dia"....


CIK EYRA : Hari ni saye akan menjalani pembedahan jantung.

 SI DIA: Saye tau. I love you !

CIK EYRA : I love you too ! ♥

( bila sedar dari pembedahan CIK EYRA tengok "DIA" da takde. Tapi ayah  "DIA"  je ada )

CIK EYRA : Mana bf saye ayah?

AYAH: EYRA tau tak siapa yang dermakan jantung untuk EYRA ? :(

CIK EYRA : siapa ayah ?

AYAH:  si dia lah!!!


CIK EYRA: Apaaaaa????!!!!!!! terus jatuh dari  katil..sambil tu menanggis teresak-esak..

(dan hari semakin hari,dunia cik eyra terus menjadi suram,tak pernah nak happy ,,masa pun tak boleh nak kembali...terus menjadi sunyi...sunyi..dan sunyi selamanya..)
cik eyra tahu "dia" tak akan tinggalkan cik eyra  :')

I ♥ YOU


sms yang dari "dia" cuma tinggal kenangan :'(


No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')