❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Saturday, 10 November 2012

joyful. whathefish. -.-'



holla peeps, today i post the most like simple things. yes,today  i'm here and no more cry, try to hide, but i can't, i tried to be smile, and i can't, ohhh sucks, i'm down with love.nope, i can't. and now I.......... need it. :'/  'i'm hurts and i cried, but you can't see depression in my eyes right .? because i'm JUST smile.' i try to think positive, and because of you i'm try to be the best in your life. but you .? did u change it? no.. never. and ever. *aku berangan * LOL, perempuan memang banyak menangis kan. :']
macam aku. aku kuat menangis kan. masyallah. sampai bila. tiap-tiap hari aku nangis. deyyyy, bazir air mata aku kan. vangang. tak pernah nak berhenti. apesal weyhh. aku lembik. lembik .lembik. dan lembik. (!)  jangan dekat dengan aku lagi. belaaaaa. defakkkkkkk. :'/  aku nak cemburu pun tak guna. benda semua tu sama je. aku try tak nak jadi seorang yang cemburu. tapi kenapa benda tu aku tak bole nak buat. stuhfitnye. -.-'  kenapa benda tu kau tak cakap dekat aku sorang je. payah kan. memang pun. aku tahu da. so, aku sudah tak mengaharapkan apa-apa. apa yang aku mampu senyum je weyyyh. :'] aku tak mampu nak bahagia kalau kau tak bahagia. menyirap. trololololo. terharu sesaat bahhhhhhh. kau tipu aku kan. macam tu kan. cakap bertapis -tapis. macam ni ke kawan. ehhh. ape aku merepek  ni. ini baru aku sorang kenal kau. kalau orang lain. lagi payah kan. aku nak jadi pendiam.jangan tanya aku kenapa kalau aku berubah. aku nak lari jauh.jauh dari bumi, boleh tak. ? wahai sahabat,wahai hamba ALLAH, terima kasih kalau selama ni kau macam ni. -.-'  ohhh. sick of crying, tired of trying, ohhh yeah i'm smiling, but inside i'm DYING. :'[


No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')