❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Thursday, 20 December 2012

L.O.V.E.Y.R.A.P.I.S :'*


holla peeps. whoa. today gonna be happy day.. lalalalalala ..okay sebabnya. ? tutututututututut*tergendala.
they're have much reasons la wey. lalalala. heeeeee. okay here. today ,i'm gonna meet my superman ,lalalalallalala. hati bergoncangan ,*blushing* help :'] heeeeeee. first step, aku yang nak jumpa kay. yela. madang je kerja. bila masa tah aku nak jumpa heartbeat ni. heeeeee. so now. today. MEMANG HARI OFFDAY kerja. memang tak segan gila la. aku memang nak jumpa jugak. *seret bantal busuk* :'/




auwwww. miyanggg nya aku kan. tralalallala. lantak la. miyang pun dengan heartbeat je. :] winkkk*winkk*
kay, first step bila aku nampak kau, tahu ape yang aku sebut? aku sebut perkataan ni *HEMSEM LA WEY BOYFIE AKU,CAIR KAY AKU*tutup muka pakai dompet * auwwww. melting aku weyy nampak kau. handsome plus sexy bhaiii. gila bafak ah. aku pun nak naik fengsan wey nampak kau. rasa macam nak tumbuk je hati ak ni. betul ke aku nampak kau HANDSOME sangat. kenapa lah aku tak sehensem kau kan.kihkihkihkihkih.*jiwa kacau la aku ni* -.-'



                                                 
                                                               *auwww, kau cun la* cair wey*
                                                                pulas telinga seratus kali tengok kau*

kenapa lah hati aku tak pernah nak berhenti puji kau kan. hahahaha. nasib baik dalam hati, bukan luar hati. kalau tak memang kembang lah boyfie aku ni. terserlah kehenseman kau sayang* muehehehehehe. okay. first things, memang tak bertegur kan. masing-masing buat taik muka sendiri kan. haha. okay, da sejam macam tu baru nak tegur. bafakkk gila la, lama bhaiiii. satu jam tu aku boleh tido kejap. heeeeeeeeee. ok. takpe. ibaratkan sejam tu macam satu minit la. :'/ last-last kau bersuara jugak kan. ingat kan  tak nak cakap. nak je aku hempuk kepala sendiri dekat dinding ni. tak sampai hati pulak da. :]  heeeeeee. okay aku suka dengar suara kau. bafak ahh. rindu weyy. rindu kau. rindu senyuman kau, jelingan kau, ahhh semua fasal kau la aku rindu. macam nak skip balik time tadi . aku nak date lagi. tu pun dua bulan sekali kan. nak lagi wey , nak lagi :'/


                                                         
                                                                        *coklat tu aku suka* :'/

even sekejap je, aku happy gila.tudung aku kemek, kau betulkan tudung aku kan, *cium pipi kau* kau kiut , kau omey sayang.lalalalalala. hahahah. jiwang la fulakmak. -.-' nak lagi. gentle wey. heeeeeeeee. time aku sejuk, kau hangatkan , *whoaaaa* kita sama-sama sejuk kan, kita sama-sama gelak kan? kita sama-sama buat lawak gila kan?kau bagi aku coklat , tu yang paling aku suka . kau bagi coklat yang bercorakkan nama aku, whoaaa gila terharu wey. sape lah nak bagi aku coklat cenggitu. memang kau sorang lah yang tahu kan apa yang aku suka. semua kau yang perfect. *itulah cinta* hahahahaha. auwwwwwwwwwwwwww~ aku nak saat indah tu balik. pulangkan balik. please. aku nak date lagi dengan kau. bila lagi wey. memanjang je busy. aku pun busy kan. :'/



ya ALLAH. terima kasih atas segalanya. terima kasih atas kesetiaan yang kau bagi. alhamdulillah. tenkiu ya ALLAH. terharu selama ni cinta aku tak pernah nak putus. amin. aku sayang perhubungan ni. amin. jangan pisahkan kami, amin. ya ALLAH. berilah petunjuk syurga cinta agar diri ini selalu ditemani doa dan mutiara tasbih cinta. amin. :'/ moga kami berbahagia hingga jinjang pelamin*gatai tahap ni* hahahahaha.  :'*


p/s:: lalalala. aku sakit perut taip post kali ni, esok kerja wey, k night chipmunks akak, sleep tight. heartbeat aku,ngaummmm*ngaummmm* slamat mlam. -_____________-'
i leyyyyyyouuuu. :*
                                             

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')