❤u all yang terbaik,tercute,terlaris di blogger cik eyra❤

Monday, 14 October 2013

DEEPLY i need you crush 'H'oreo :'/

Dear muhammad hafeetz hamzi bin mohamad,
[AHAD, 9.57 P.M, 5-10-2013],





Salamualaikum cinta hati saya, :’)
Hero saya!
Awak sihat tak? Saya rindu awak sangat-sangat tau. Awak rindu dekat saya tak hafeetz? Mesti tak kan? Sebab saya selalu sakitkan hati awak.saya selalu buat awak marah kan? Saya selalu buat kerja yang selalu buat awak naik marah kan?  Maafkan saya sebab tak sempurna di mata awak, awak nak tahu tak, saya follow awak bukan senang tau. Awak nak tahu sebab apa saya follow awak balik? Sebab saya rasa saya akan kehilangan awak suatu hari nanti, sebab tu lah saya ikut awak.saya nak selalu ada dekat sisi awak. Kalau boleh biarlah 2 hari seminar tu saya follow awak ke mana awak pergi. Tak salahkan saya nak renung bakal imam syurga saya ? :’(  Tak salah kan kalau saya nak pandang muka awak? Tapi kenapa awak sikit pun tak tunjuk senyuman awak. :’( saya rindu senyuman awak. Cukuplah hanya sekadar seminit sahaja.ataupun sesaat. Tapi kenapa awak nak elak? Seolah-olah awak sudah benci dekat saya, Susah saya nak follow awak tiap- tiap hari.saya rindu, dan saya takut sebab tu lah saya follow awak  kemana awak pergi. Bukan tiap hari selalu saya ikut awak. Sehari dua je pun. Saya rindu. Tapi knp awak benci saya. Apa salah saya , saya nak hantar awak balik.tu je. Sekali dalam seumur hidup saya, Bukan saya nak kacau hidup awak. Lepas hantar awak. Saya janji saya akan balik. Saya tak merayau mana pun. 






Saya rindu. Sampaikan saya hantar awak smpai awak masuk rumah. Itu pun salah ke? Apa salah saya, apa salah saya, apa salah saya. Hafeetz hamzi :’(  benci sangat ke awak dekat saya smpai tak nak hormat saya sebagai seorang wanita yang solehah?  Seorang perempuan yang sempurna di depan mata awak ? :’( awak ingat tak dulu, saya sanggup malam-malam, hujan-hujan datang rumah awak semata-mata nak mintak maaf dekat awak. Depan mak bapak awak lagi, :’( Tapi awak buat tak layan dekat saya. Sampai saya melutut hadapan awak. Depan orang saya buat,depan kawan saya sendiri, depan jiran awak,  saya sanggup rendahkan martabat saya sebagai seorang perempuan. Semata-mata untuk awak seorang. :’(  Saya mengalah bila kita selalu bergaduh, kalau gaduh je, saya snggup datang cari awak malam-malam. Smpaikan saya nyaris – nyaris hilang nyawa. Disebabkan awak, saya jadi hilang arah. Saya leka. Smpaikan saya  hilang akal buat benda yang tak masuk akal. Saya jagi longlai bila wak aggap saya ni macam sampah, awak selalu marah saya. Saya masih lagi anggap benda semua tu tak wujud.sebab saya tahu, awak seorang yang baik. Awak tak pernah maki saya kan kan kan? Tolonglah jangan buat saya macam tunggul, saya merayu dekat awak,  




Even semua orang tahu awak selalu rendahkn diri dpan saya, tapi di depan mata saya awak tetap sempurna. Sikit pun tak buruk di mata saya. :’) saya rasa bersyukur bila Allah kurniakan awak untuk saya, awak ajar saya macam mana nak hargai someone, marah, brsemangat,menanggis,ketawa,benci, cemburu, rindu, sayang, suka, dan matang dalam hidup saya. Hari demi hari awak selalu mengajar saya untuk matang. :’) tapi itu masa form 3 dulu, kenapa sekarang awak lain :’( awak sudah berubah. Sangat ketara. L  hafeetz hamzi. Jadilah macam dulu :’(  kenapa awak ego bila dengan saya. Awak sengaja buat muka benci dekat saya, apa saya ni macam sampah ke dalam hidup  awak. Sikit pun tak ada senyuman untuk saya ke?  :’( tapi kenapa  bila dengan kawan-kawan awak, awak boleh senyum lagi, kenapa dengan saya awak jeling, sikit pun tak nak pandang, apa salah saya :’( hafeetz hamzi.  Hargailah selagi saya masih hidup.sementara je hidup saya, Hidup saya tak lama. Buatkan saya gembira macam dulu ? sekejap je. Boleh kan? Boleh kan sayang? Bolehkan awak buat saya senyum sebelum saya tinggalkan dunia ni. Kalau boleh saya nak senyum depan awak. Untuk pertama dan kali terakhir depan awak. Saya sayang awak. Sikit pun tak pernah saya buang sayang tu. Sebab saya tahu.  Awak memang HERO saya dimana saya susah ataupun senang, kan? Mana saya pergi awak tetap HERO saya jugak.no one else, hafeetz hamzi :’) ‘Ahabbaka ilazi ahbabtanillah’ terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya, even awak benci saya,saya tetap sayangkan awak ,saya sudah janji dengan ALLAH, yang saya tak kan tinggalkan awak. Tak semudah tu saya lepaskan awak, tapi kalau awak yang nak lepaskan saya, mungkin saya redha dan minta petunjuk dari Allah. Tu ja yang saya mampu, sebab di pertama pertemuan kita saya sudahpun lafazkan kalimah Allah di perhubungan kita bersaingkan nama awak dengan nama saya, so, saya berharap, janganlah akhiri perhubungan ini dengan putus. BAKAL IMAM KU, jaga diri awak ya sayang, saya rindukan awak,awak selalu dalam hati saya, ya bidadara ALLAH, damailah hidup aku, sementara aku masih lagi dihadapanmu, :’*
 


wasalamualaikum ,
ya akhi’ ,ya bidadari ALLAH. ,  :’)

No comments:

Post a Comment

wah ade orang comment la :')